Informace o možnostech dopravy a platby Ceny dopravného

Ceny dopravného:

1) Nechám si zboží dovést Českou poštou až domu.

"Při platbě předem na bankovní účet"
Ceny dopravy zboží po České republice, pokud přijeme Vaši platbu na bankovní účet. Faktura s údaji a variabilním symbolem Vám bude zaslána do emailu po dokončení objednávky. Cena dopravného se řídí dle nejtěžší věci v objednávce. Může tedy objednávat více zboží. Informace o doručení Českou poštou

Česká pošta - obchodní balík

Kategorie dopravyVáhaCena dopravy 
S2 kg99 Kč 
M10 kg120 Kč 
L30 kg160 Kč 
XL50 kg389 Kč 
XXL150 kg1 199 Kč 
XXXL3000 kg1 999 Kč 
"Platba hotově při převzetí (dobírka)"
Pokud se rozhodnote platit dobírkou tj hotově při převzetí zboží), zaplatíte pošťákovi až při předávání. Platí tento ceník:

Česká pošta - obchodní balík

Kategorie
dopravy
VáhaCena dopravyDoběrečné
S2 kg99 Kč+ 45 Kč
M10 kg120 Kč+ 45 Kč
L30 kg160 Kč+ 45 Kč
XL50 kg389 Kč+ 45 Kč
XXL150 kg1 199 Kč+ 45 Kč
XXXL3000 kg1 999 Kč+ 45 Kč
"Informace a podmínky doručení České pošty"
Zboží Vám bude doručeno jedním z níže uvedených způsobů: Česká pošta – doručení zboží do 24 hodin po celé ČR 
Objednané zboží Vám doručí poštovní doručovatel na Vámi uvedenou adresu do 24 hodin od odeslání z našeho skladu.

Nezastižení

Pokud Vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, nechá Vám na místě písemné oznámení o uložení zásilky. V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku.

Vyzvednutí

Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7-mi kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět. Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, můžete dle čísla balíku vyhledat svou zásilku zde http://www.postaonline.cz/trackandtrace nebo na infolince České pošty: 800 177 889.

Kontrola

Po převzetí zboží překontrolujte zásilku, zdali se během přepravy nepoškodila. V případě poškození reklamaci neprodleně (nejdéle do 2 dnů od přijetí) nahlaste na vaší poště. Reklamaci s vámi bude dále řešit Česká pošta. V případě pozdější reklamace, nebude k naší lítosti uznána. Obalový materiál si pro vyřízení reklamace ponechte.

2) Osobně si pro zboží dojedu

Zdarma - Pokud si pro zboží osobně dojedete a zaplatíte hotově na místě jen cenu zboží.
  • Karlovy Vary
  • Stráň 3
  • 36001 Karlovy Vary - Sadov
  • Česká republika
Pouze po předběžné telefonické domluvě!